Головна СтатьиБизнес Чат-бот для бізнесу

Чат-бот для бізнесу

by admin

Чат-боти (різновид роботів) принесли підприємствам стільки переваг, що вони в значній мірі покладаються на них. У 2020 році 80% підприємств використовують таке програмне забезпечення.

Якщо ви хочете бути одним з цих 80%, ви можете почати використовувати боти для свого бізнесу прямо зараз, незалежно від того, наскільки великий чи малий ваш бізнес. Отже, давайте розглянемо докладніше використання чат-бота в бізнесі.

Переваги використання чат-бота

Відповідь очевидна для тих, хто знайомий з ними. Але все ж багато хто з ними не знайомий, тому назвемо причини, чому вам слід їх почати використовувати:

1. Економія часу і грошей

Клієнти знову і знову задають схожі питання. Відповіді на ці повторювані питання витрачають час вашого співробітника. Боти можуть відповідати на ці повторювані питання, і вони роблять це ефективно, що дозволяє економити ваш час. Вони також економлять ваші гроші і ресурси, які ви витрачаєте на обробку цих запитів, а також входять в ваш бюджет.

2. Задоволені клієнти

Обслуговування клієнтів — найважливіший фактор успіху бізнесу. Чат-боти покращують якість обслуговування клієнтів і роблять це, будучи доступними 24/7.

3. Розширення аудиторії

Ця програма використовує розумний метод для збільшення вашої аудиторії, збираючи дані користувачів з чатів. Боти роблять це в розмові настільки акуратно, що користувачі не втрачають часу, щоб повідомити їм свої контактні дані.

4. Усунення помилок

Віртуальні боти нічого не забувають, вони працюють за заздалегідь написаними командами і завжди роблять те, для чого вони запрограмовані. Отже, вони не допускають помилок.

5. Залучення клієнтів по воронці продажів


Чат-боти можуть просувати і переконувати користувачів пропозиціями і перетворювати їх в покупців, пропонуючи правильні продукти, які вони хочуть купити. Це виключає перегляд продуктів і, отже, спрощує їх шлях до покупки.

6. Швидке відкриття і залученість

Таке програмне забезпечення підвищує залученість. Кількість повідомлень, які боти відправляють користувачам, становить в середньому 70-80%. Оскільки сповіщення про ці повідомлення направляється прямо на персональний пристрій користувача, відсоток відкриття таких повідомлень може досягати 60%.

7. Персоналізація

Розумні чат-боти запам’ятовують, які продукти ви просили їм показати раніше. Вони ініціюють наступний чат з тією ж інформацією, тому вам не доведеться знову все питати. Це надає чату індивідуальність, роблячи клієнтів щасливими.

8. Можливості обробки запитів

Неважливо, 10 або 100 питань за раз. Віртуальний помічник може оперативно відповісти на кожне з них.

9. Гнучкість

Їх можна використовувати в будь-якому бізнесі. Є чат-боти для електронної комерції, маркетингу, охорони здоров’я, фінансів і т. д., які вже використовують їх. Ви також можете використовувати їх в будь-якій галузі, в якій працює ваш бізнес.

10. Можливості автоматизації

Це те, що я люблю. ВІртуальні помічники автоматизують так багато роботи, яку ми вважаємо стомлюючою. Вони відповідають на повторювані питання, просувають вашу продукцію, залучають потенційних клієнтів і так далі.

У компанії https://bestmarketing.com.ua/ua/ працюють фахівці, які знають все про чат-ботах для бізнесу. Кожному клієнту гарантований індивідуальний підхід з урахуванням всіх нюансів.



News24 — це незалежне українське інтернет-видання, що публікує свіжі новини з України та світу. Ми надаємо пріоритет подіям, що відбуваються в нашій країні.

Відбираємо лише найважливіші, актуальні та цікаві новини, щоб ви не пропустили нічого суттєвого.

Популярно

Новини