Table of Contents
Чай користується величезним попитом в Україні, і дехто любить його навіть більше, ніж каву. Проте коли людина починає бізнес з продажу чаю, вона може зробити багато помилок. Саме про деякі хибні і правильні рішення при організації бізнесу ми й поговоримо нижче.
Але насамперед вас може цікавити таке запитання: де купити якісний чай на вагу, щоб не зв`язуватись із надто великими партіями, які складно розпродати? Цей момент хвилює багатьох. На щастя, більшість сортів, що користуються попитом, зібрані в одному місці, на сайті компанії-постачальника Leader Coffee. Таким чином якісний чай можна обрати тут і замовити його за найвигіднішою ціною в Україні з доставкою у будь-який куточок нашої країни.
Питання конкуренції
Чи боїтесь ви конкуренції? Приміром, стали б ви відкривати свій магазинчик під боком у тих, хто займається подібною діяльністю? Чи, можливо, навпаки, навіть не зважали б на їхню присутність і просто займались своєю справою, продаючи те саме, що й конкуренти?
Насправді обидва варіанти є крайнощами. Особливість психології нашого клієнта приблизно така: коли поруч з чайним магазином відкривається новий подібний, людей розбирає цікавість: а що ж там є такого надзвичайного, чого нема в конкурентів? Відвідувачі заходять подивитись, а далі найцікавіше. Вони або розчаровуються раз і на завжди (грубість продавців, банальний асортимент тощо), або із захватом повертаються додому, щоб розповісти про те, що побачили.
Таким чином, можна зробити висновок: підприємцю потрібно одразу подумати, як завоювати клієнта, виділившись серед конкурентів, що є поруч. Але в спробі зробити це можна пойти хибним або правильним шляхом.
Два шляхи
Дехто з початківців включає в асортимент лише елітний і дорогий чай, вважаючи, що продукт середньої цінової категорії і так продають на кожному куті. Але це типова помилка. Не кожен покупець оцінить такий обмежений вибір, дехто може навіть подумати щось на кшталт: “Це не для мене, а для багатіїв”. Багатьом, приміром, смакують ароматизовані чаї типу “Ерл Грей” або “Ніч Клеопатри”. Хоч особисто вам ці напої можуть не подобатись, з думкою покупців варто рахуватися.
З іншого боку, дійсно не варто продавати лише те, що є в інших, особливо якщо ви не можете запропонувати нижчу ціну. Ну а правильним варіантом буде, коли ви зробите наступне:
- Представите багато сортів з різних цінових категорій.
- Оформите магазин у східному стилі, додасте певний антураж: дубові прилавки, типові глиняні чи скляні чайнички.
- Можна також пропонувати покупцям дегустацію чаю, який вони ще не пробували. Для цього потрібно, щоб продавець не поспішав, а поки заварює чай, щось пояснював клієнту.
Отака це непроста справа!
Чайна екзотика і реальність
“Для більшості людей існує лише два види чаю – чорний та зелений, – каже один підприємець. — А такі тонкощі, як жовтий чи бірюзовий чай, цікаві лише вузькому прошарку”. Менше з тим, якщо ви працюєте для гурманів, вони теж повинні бути в асортименті. Невеличкий лікбез:
- Бірюзовим чаєм називають улунські напівферментовані чаї, вони виробляються в Китаї лише у трьох місцях.
- Червоний – сильноферментований, саме його в Європі називають чорним.
- Білий – слабкоферментований, назву отримав через вигляд чайних бруньок, вкритих білим ворсом.
- Жовтий – найрідкісніший і найдорожчий вид китайського чаю. Раніше пити жовтий чай могли лише імператорська сім’я та вельможі.
Тож будьте уважні до потреб покупців і створіть імідж справжнього фахівця!